Commissies en groepen

Bij de Proosdijkerk gebeurt er veel, zowel binnen als buiten de gemeente. We hebben verschillende kringen waar mensen samenkomen in een kleine, huiselijke setting om elkaar te ontmoeten en te praten over hun geloof.

Daarnaast zijn er vele commissies en groepen die alle activiteiten coördineren.

Niet alleen activiteiten binnen de kerk, maar ook daarbuiten. Zo organiseren we regelmatig een Alphacursus, bieden we ondersteuning aan mensen die namens de gemeente actief zijn in binnen- of buitenland, en onderhouden we contacten met zustergemeenten in Roemenië en Oekraïne.

Om goed overzicht te houden, hebben we al die activiteiten georganiseerd in clusters:

• Pastoraat
  • Diaconaat
  • Eredienst
  • Jeugdwerk
  • Gemeenteopbouw
  • Missionaat
  • Communicatie en externe relaties
  • Beheer

Alle informatie is voor leden beschikbaar via de Scipio app. Alle leden die aan het kerkelijk bureau hun e-mailadres hebben verstrekt, kunnen deze app downloaden op smartphone en/of tablet.

Verdere verwijzing is ook hier te vinden: Help waar kan ik terecht?